Jak být šťastný od 9 do 5

Jak milovat život, mít rád svou práci a být v ní úspěšný

220 198 

Ať už jste zaměstnanec nebo manažer, nováček nebo pracovní veterán, ať už pracujete v malé firmě, velké korporaci nebo ve veřejném sektoru, tato kniha vás chce naučit, jak být v práci šťastnější! Je to kniha právě pro vás.

...

Koupit


Edice: Formát: 14,5 × 20,8 cm, 208 stran Vydání: 1 ISBN: 978-80-7485-102-5 Rok vydání: 2016

Pro mnohé z nás je pracovní život příliš náročný, stresující a nijak nás netěší.

Něco by se s tím mělo udělat! Pojďme to změnit.

Zažívat v práci štěstí není žádný luxus – je to základ! Lidé už dávno přišli na to, že když milují svou práci, jsou mnohem produktivnější, výkonnější, kreativnější a mají větší motivaci. Také jejich soukromý život je najednou šťastnější. Je také jisté, že šťastné firmy, plné šťastných zaměstnanců, jsou efektivnější, úspěšnější a dosahují větších zisků než jejich „nešťastní“ konkurenti.

Ať už jste zaměstnanec nebo manažer, nováček nebo pracovní veterán, ať už pracujete v malé firmě, velké korporaci nebo ve veřejném sektoru, tato kniha vás chce naučit, jak být v práci šťastnější.

Nabízí vám:

  • Teorii, jak být v práci šťastnější, na čem je toto štěstí založeno a co pro ně musíme udělat. Co nás vlastně v práci činí šťastnými a co působí přesně opačně.
  • Jednoduché a efektivní příklady z praxe, jak se stát kreativnějším a zlepšit pracovní život i prostředí sobě, svým kolegům a celé firmě.
  • Jak v sobě najít energii a jak ji vložit do plánu být šťastný tady a teď.

„Tuto knížku jsem si koupila před deseti lety a pořád se k ní vracím. Alex přesně zachytil podstatu šťastných pracovišť i to, proč je pro nás štěstí v práci tak důležité. Je to kniha na vážné téma, kterou se ale podařilo napsat vtipným a odlehčeným způsobem, takže je atraktivní pro všechny. Štěstí si zaslouží každý z nás v každé firmě či instituci. Všem novým manažerům bych doporučila přečíst si jako první právě tuto knihu.“

– Monika Hilm, generální ředitelka, Parkhotel Praha

„Jsem rád, že knihy, jako je tato vycházejí, protože se snažíme řídit firmu v souladu s principy, které popisuje. Lidé jako Alexander Kjerulf tyto myšlenky šíří mezi stále početnější publikum, což pomáhá zlepšovat prostředí v mnoha firmách. Díky dobrým příkladům z praxe se pak čtenář může stát jedním z těch, kteří se o změny ve svém okolí zasazují.“

– Martin Palička, CEO Etnetera

„Skutečnost, že šťastní a motivovaní zaměstnanci mají výrazně kladný vliv na výsledky firmy, není asi žádným velkým tajemstvím. Většina firem a manažerů na to ale neustále zapomíná. Proto je dobré si přečíst tuto knihu, která kombinuje zkušenosti autora, vědecké poznatky a konkrétní příklady z praxe firem nejen o tom, že šťastní zaměstnanci jsou skutečně mnohem výkonnější a dosahují lepších výsledků, ale i o tom, jak takové motivující prostředí, ve kterém se zaměstnanci budou cítit šťastní, vytvořit.“

– Milan Jasný, generální ředitel LMC

„Štěstí v práci není možnost, ale pro firmy, které chtějí být v budoucnosti úspěšné, nutnost. Přicházející mladá generace má od byznysu větší očekávání. Chce, aby byl více flexibilní a lidský a právě v tom je Alexova kniha skvělá. Je to návod, jak se mohou firmy a jednotlivci v nich přiblížit tomu, aby pracovali na místech, které je učiní šťastnějšími. Odpovědnost za to přispívat k celkově lepšímu a šťastnějšímu prostředí v místě, kde pracujeme, je na každém z nás.“

– LaDana Edwards, Partner Deloitte Česká republika

„Když jsme před lety s kamarády zakládali později velmi úspěšné studio Inmite, věděli jsme od prvních momentů, že lidé jsou to nejdůležitější, co ve firmě máme. A právě kniha Alexe Kjerulfa byla jednou z prvních, kterou jsem si o štěstí v práci přečetl. Při budování byznysu jsme později mnoho z jeho textů využili a jsme za to moc vděční. Je to skvělý návod pro každého, kdo by si rád svůj pracovní život užil naplno. “

– Michal Šrajer, Chief Happiness Officer, Štěstívpráci.cz

ALEXANDER KJERULF založil v Kodani společnost Woohoo inc., ve které pracuje jako Chief Happiness Officer, a je dlouhodobě jednou ze světově nejznámějších osobností, které se věnují tématu štěstí v práci. Píše o něm články, knihy, vystupuje na konferencích a organizuje workshopy ve více než třiceti zemích světa. Mezi jeho klienty patří společnosti jako Hilton, Microsoft, LEGO, IKEA, SHELL, HP nebo IBM.

Původní profesí je IT inženýr, který spoluzaložil úspěšnou dánskou IT firmu Enterprise Systems.

Kniha byla přeložena do devíti jazyků včetně čínštiny, španělštiny či vietnamštiny a nyní vychází také česky.

TOP