ZAPOMNĚLI JSTE SVOJE PŘIHLAŠOVACÍ ÚDAJE?

VYTVOŘIT ÚČET

Nakrmte své emoce

A zhubněte jednou provždy

249 224 

Jak se krok za krokem vyrovnat se svými komplikovanými emocemi a vypěstovat si zdravý vztah k jídlu?


Citlivá a chytrá kniha, která vám ukáže, jak moc a kolika způsoby si škodíme, když na své emoce reagujeme jídlem, a současně nabízí návod, jak se tohoto zlozvyku zbavit a osvojit si zdravější způsoby.
– CHRISTOPHER...

Koupit


Edice: Překlad: Jan Sládek, Jiří Ogrocký Formát: 16×23 cm, 248 stran Vydání: 1 ISBN: 978-80-7485-078-3 Rok vydání: 2016 PROMO: Otevřít v pdf

Jak se krok za krokem vyrovnat se svými komplikovanými emocemi a vypěstovat si zdravý vztah k jídlu?

Pořádně se najíst se pro vás velice snadno může stát cestou, jak zvládnout depresi, úzkost, nudu, stres a zlost, nebo odměnou v případě, že je co slavit.
Chcete-li zvládnout své emoce a nezajídat je, ani se jimi nenechat pohltit, zkuste díky této knize, krok za krokem, objevit vnitřní mechanismy, které vás k nim vedou. Pokud se vám vaše emoce podaří dobře pochopit, můžete je postupně začít měnit.

Kniha neradí CO, nebo JAK byste měli jíst – nabízí odborně podložený návod, jak zvládat emoce a nutkavé potřeby. Ukazuje, jak si užívat každý okamžik života, pomáhá pochopit vlastní pocity a úspěšně se vyrovnat se stresem.


 

Citlivá a chytrá kniha, která vám ukáže, jak moc a kolika způsoby si škodíme, když na své emoce reagujeme jídlem, a současně nabízí návod, jak se tohoto zlozvyku zbavit a osvojit si zdravější způsoby.
– CHRISTOPHER G. FAIRBURN, M. D., profesor psychiatrie na Oxfordské univerzitě a autor knihy Overcoming Binge Eating (Jak překonat kompulzivní přejídání)

Autorka je vzdělaná a empatická psycholožka s rozsáhlými zkušenostmi z praxe, a tato kniha je toho jasným důkazem.
– SHARON SALZBERGOVÁ, autorka knihy Real Happiness: The Power of Meditation (Skutečné štěstí: Síla meditace)

V knize najdete řadu moderních a účinných návodů, které řadě lidí pomohly zbavit se neblahé vazby mezi emocemi a jídlem.
– SUSAN NOLEN-HOEKSEMOVÁ, Ph. D., profesorka psychologie na Yaleově univerzitě a autorka knihy Women Who Think Too Much (Ženy, co příliš přemýšlejí) a Eating, Drinking, Overthinking (Jídlo, pití a přílišné přemýšlení)

 



Zajídate své emoce?

  • Dáte si něco, i když fyzicky hlad necítíte nebo jste dokonce najedení?
  • Cítíte intenzivní touhu po konkrétním jídle? (např. čokoládě)
  • Necítíte se nasycení po odpovídajícím množství zdravého jídla?
  • Vkládáte si úzkostlivě do úst další sousto, přestože máte plnou pusu?
  • Cítíte při jídle emocionální úlevu?
  • Přejídáte se, když zažíváte nebo jste zažili něco stresujícího?
  • Snažíte se zmírnit své emoce pomocí jídla?
  • Jíte raději o samotě, aby si toho nikdo nevšiml?

Jennifer L. Taitzová, Psy. D., je klinická psycholožka a vedoucí programu dialektické behaviorální psychologie při Americkém institutu kognitivní terapie v New Yorku. Současně je diplomovaná absolventka Akademie kognitivní terapie a zakládající členka správní rady Newyorské společnosti kontextuální behaviorální vědy. Zdůrazňuje význam simultánní akceptace a změny a nabízí účinné návody, jak uniknout z „bludného kruhu“ a lépe zvládat své emoce. Své názory pravidelně prezentuje na mezinárodních konferencích zaměřených na problém vědomé akceptace problémů.

Autorka předmluvy Debra L. Saferová, M.D., je jedna z vedoucích Stanfordovy kliniky pro výzkum stravovacích návyků dospělých a řešení problémů s nadváhou při Stanfordově univerzitě a spoluautorka knihy Dialectical Behavior Therapy for Binge Eating and Bulimia (Dialektická behaviorální terapie jako léčba kompulzivního přejídání a bulimie). Ve své klinické praxi se věnuje především pacientům, kteří se potýkají se stravovacími poruchami a obezitou, pomáhá lidem po operativních zákrocích zaměřených na redukci váhy a pomocí moderních digitálních médií nabízí ověřené metody léčby poruch stravování.

TOP