FORGOT YOUR DETAILS?

Volební kampaně

Strategie, osobnosti, rozpočty

299 254 15%

Devět největších kampaní voleb 2013 pod drobnohledem.
Český politický marketing, jak jste ho ještě neviděli.


Publikace 
Volební kampaně je první českou knihou, která nahlíží a rozebírá kampaně z marketingového hlediska. Jejími autory jsou členové Insitutu politického marketingu (a další spolupracující autoři) s praktickými zkušenostmi z různých českých i amerických kampaní. Je založena na rozhovorech s devíti volebními manažery, čtvrt roku monitoringu médií a sociálních sítí během kampaní a dalších datech (např. data o útratách stran za kampaně od společnosti AdMosphere).


Edice: Formát: Vydání: 1 ISBN: 978-80-7485-026-4 Rok vydání: 2014

Devět největších kampaní voleb 2013 pod drobnohledem.
Český politický marketing, jak jste ho ještě neviděli.


Publikace 
Volební kampaně je první českou knihou, která nahlíží a rozebírá kampaně z marketingového hlediska. Jejími autory jsou členové Insitutu politického marketingu (a další spolupracující autoři) s praktickými zkušenostmi z různých českých i amerických kampaní. Je založena na rozhovorech s devíti volebními manažery, čtvrt roku monitoringu médií a sociálních sítí během kampaní a dalších datech (např. data o útratách stran za kampaně od společnosti AdMosphere).

První marketingově orientovaná kniha o volebních kampaních

  • Devět největších kampaní voleb 2013 pod drobnohledem
  • Založeno na rozhovorech se všemi volebními manažery
  • 17 kapitol o marketingových technikách + 9 kapitol o kampaních jednotlivých stran
  • Rozpočty, osobnosti, volební strategie

„Povinná literatura pro všechny lidi zapojené v kampaních v Česku i na Slovensku.“

Michal Novota
volební stratég a konzultant, pracoval například na kampani ANO 2013

„Pokud chcete mít přehled o tom, jak kampaně vypadaly, čtěte dál. Tým IPM jednoduše popisuje to důležité.“

Mgr. Otto Eibl, Ph.D.
politolog, Masarykova Univerzita
TOP