ZAPOMNĚLI JSTE SVOJE PŘIHLAŠOVACÍ ÚDAJE?

VYTVOŘIT ÚČET

Volební kampaně

Strategie, osobnosti, rozpočty

299 269 

Devět největších kampaní voleb 2013 pod drobnohledem.
Český politický marketing, jak jste ho ještě neviděli.


Publikace 
Volební kampaně je první českou knihou, která nahlíží a rozebírá kampaně z marketingového hlediska. Jejími autory jsou členové Insitutu pol...

Koupit


Edice: Formát: , stran Vydání: 1 ISBN: 978-80-7485-026-4 Rok vydání: 2014

Devět největších kampaní voleb 2013 pod drobnohledem.
Český politický marketing, jak jste ho ještě neviděli.


Publikace 
Volební kampaně je první českou knihou, která nahlíží a rozebírá kampaně z marketingového hlediska. Jejími autory jsou členové Insitutu politického marketingu (a další spolupracující autoři) s praktickými zkušenostmi z různých českých i amerických kampaní. Je založena na rozhovorech s devíti volebními manažery, čtvrt roku monitoringu médií a sociálních sítí během kampaní a dalších datech (např. data o útratách stran za kampaně od společnosti AdMosphere).

První marketingově orientovaná kniha o volebních kampaních

  • Devět největších kampaní voleb 2013 pod drobnohledem
  • Založeno na rozhovorech se všemi volebními manažery
  • 17 kapitol o marketingových technikách + 9 kapitol o kampaních jednotlivých stran
  • Rozpočty, osobnosti, volební strategie

„Povinná literatura pro všechny lidi zapojené v kampaních v Česku i na Slovensku.“

Michal Novota
volební stratég a konzultant, pracoval například na kampani ANO 2013

„Pokud chcete mít přehled o tom, jak kampaně vypadaly, čtěte dál. Tým IPM jednoduše popisuje to důležité.“

Mgr. Otto Eibl, Ph.D.
politolog, Masarykova Univerzita
TOP