Nezařazené

Zobrazuji všech 9 výsledků

  • NENÍ SKLADEM

    Chci se dostat na vysokou školu! Žurnalistika

    Teoretické úvody a testové otázky k přípravě na přijímací zkoušky

    Teoretický úvod a testové otázky k přípravě na přijímací zkoušky na vysoké školy, obor žurnalistika. Cvičné testy prověřují vědomostní uchazečů o studium žurnalistiky na českých vysokých školách. Pokrývají některé základní námětové a problémové oblasti, na které se zaměřuje studium oboru žurnalistika. Jejich základním cílem je zjistit, do jaké míry se zájemci o studium již v oboru orientují.

    Testové otázky I (200 otázek) prověřují znalosti z oblasti dějin jazyka, lingvistiky, dějin a teorie žurnalistiky, mediálních studií a mediálního trhu. K jednotlivým otázkám jsou přiřazeny tři nebo čtyři odpovědi, z nichž alespoň jedna je správná. Správných odpovědí ovšem může být více. V několika případech jsou dokonce správné všechny uvedené odpovědi. Stoprocentní správné zodpovězení otázky předpokládá určení všech správných odpovědí. Klíč k testům je zařazen na konci oddílu.

    Testové otázky II (200 otázek) jsou věnovány českému jazyku. Zjišťují znalost jazykových norem českého jazyka. Ze dvou uvedených variant je pouze jedna správná. Klíč k testům je zařazen na konci oddílu.

    Testové otázky III (24 otázek) mají zcela odlišný charakter, neboť se zaměřují na kreativitu. Zde již za otázkami nejsou uvedeny odpovědi, z nichž některé jsou správné a jiné nesprávné. Na dané otázky naopak může být značné množství správných a nesprávných odpovědí. Klíč k testům, zařazený na konci oddílu, nabízí proto pouze některá řešení.

    99.0  30.0 
  • Cesty za uměním. Paříž a okolí

    Turistický průvodce uměleckými díly a památkami

    Když navštívíme světově proslulé galerie, například Louvre v Paříži, je toho na nás většinou moc. Jsme obklopeni nejvzácnějšími poklady světového umění, a protože nemáme dostatečné informace k tomu, abychom provedli uvážlivý výběr, pokoušíme se stihnout vidět co možná nejvíce. Výsledkem je, že naše schopnosti vnímat záhy ochabnou, dostaví se únava, a nakonec z galerie vyvrávoráme se skelným pohledem a vyčerpáni na těle i na duchu. Ihned po vstupu do galerie také často narazíme na problém, že popisky k uměleckých dílům jsou pouze v jazyce dané země, a pokud jej dobře neovládáme, pak většinou nejsme schopni zasadit dílo do patřičného kontextu, a někdy dokonce ani zjistit jeho název. Výsledkem je pocit zmatení, až beznaděje. Nová ediční řada pomůže milovníkům umění naplánovat cesty za uměleckými památkami a učinit je zvladatelnějšími a příjemnějšími. Napoví, co je v dané zemi, městě či konkrétní galerii důležité vidět a co nikoli, pomůže naplánovat optimální trasu prohlídky a poskytne fundované komentáře k dílům. Publikace obsahuje:

    • fotografie a reprodukce obrazů
    • zasazení francouzského umění do širších souvislostí
    • krátké životopisy umělců
    • detaily a popisy nejdůležitějších uměleckých památek
    • zajímavé kritické popisy uměleckých děl
    • mapy nejvýznamnějších míst, náčrtky a schémata galerií
    195.0  99.0 
  • NENÍ SKLADEM

    Chci se dostat na střední školu! MATEMATIKA

    Kniha je ideální pomocník pro všechny deváťáky, které čeká přijímací zkouška z matematiky

    Publikace obsahuje:

    • přehled všech nezbytných pojmů a poznatků
    • 718 úloh v 11 tematicky členěných kapitolách
    • návody pro ty, kteří si napoprvé s úlohou nevědí rady
    • výsledky všech úloh

    Publikace je dílem autorského kolektivu, který je složen ze zkušených středoškolských a vysokoškolských učitelů, autorů učebnic a sbírek úloh pro základní školy a nižší třídy víceletých gymnázií.

    195.0  30.0 
  • Praktické využití aktivizačních metod ve výuce

    Aktivizační metody kladou důraz na samostatnou práci studentů a jejich kooperaci s učitelem, což vede k jejich vyšší participaci ve výuce. Primárním cílem těchto metod je přeměna pasivních studentů (posluchačů) v partnery, kteří se přímou zkušeností naučí mnohem více než při jednostranném použití tradičních frontálních výukových metod.

    225.0 
  • Dům v Umbrii

    „Není snadné se představit. Gloria Greyová, Janine Ann Johnsová, Cora Lamorová: mohu si vybírat a mám i jiná jména.“ – Těmito slovy otevírá svůj příběh další z fascinujících ženských postav Williama Trevora. Z rodiči odloženého dítěte se stal zneužívaný sirotek, z něj mladá žena, z níž její naivita a důvěřivost udělaly prostitutku v africkém Ombubu. …

    225.0 
  • NENÍ SKLADEM

    Mechanismy sociálního vyčleňování romských komunit na lokální úrovni a nástroje integrace

    Soubor textů, které kniha obsahuje, je dílčím exkurzem jak do teoretických konceptů sociální exkluze, tak do jejích praktických důsledků, stejně jako do současných snah o řešení problematiky sociálního vylučování romských komunit v rámci lokální i vládní politické sféry s akcentem na úskalí takových řešení. …

    245.0 
  • Čtenáři Turgeněva

    Mary Louise Dallonová, jednadvacetiletá dcera zchudlých irských protestantských farmářů, doufá že unikne nudnému životu na venkovském statku rodičů, když se provdá do nedalekého městečka. Uchází se o ni majitel prosperujícího obchodu s látkami Elmer Quarry, téměř dvakrát starší než ona, žijící ve společné domácnosti se dvěma staropanenskými sestrami. …

    195.0 
  • O maceše a dobrých vílách

    Pověsti a pohádky z Moravy

    Kniha obsahuje přibližně padesát převyprávěných pověstí a pohádek z Moravy, rozčleněných podle regionů a doby, ve které vznikly. …

    245.0 
  • Spiklenci proti Jeho veličenstvu

    Historie tzv. spiknutí Omladiny v Čechách

    Kniha zpracovává na základě studia archivních materiálů a dobového tisku historii hnutí tzv. Omladiny v Čechách v 80. a 90. letech 19. století. V této bouřlivé době, kdy se formovala podoba novodobého českého národa, zachvátily Prahu a celé Čechy spontánní protestní akce pokrokové mládeže proti Vídni a zejména proti císaři Františku Josefovi I. …

    330.0 
TOP